•   Kasım 7, 2014

Diyetsiz zayıflamanın yolları

Kendinizi mahrum bırakmayın

 

Sevdiğiniz bir şeyi yemekten elbette alıkoymayın ancak bir kutu çikolatayı sadece seviyorsunuz diye yemek asla zayıf olmanıza yardımcı olmayacaktır. Bir tane yemek ile yetinmelisiniz.

 

Uykuyu hafife almayın

 

Metabolizmanın hızlanmasında sağlıklı bir uyku düzeninin büyük payı olduğunu biliyor musunuz?

 

Duygularınızı yemeğe karıştırmayın

 

Kadınlar üzgün olduklarında genellikle tatlı tabağına saldırırlar. Bunu yapmayın. İlla bir şeyler atıştırmak istiyorsanız meyve tabağı ile de mutlu olabilirsiniz.

 

yunan-diyet-sli

 

Egzersiz fırsatları kovalayın

 

Bulduğunuz her fırsatı egzersiz yapmak için değerlendirin. Örneğin asansörü ve yakın mesafeler için kullandığınız taksiyi hayatınızdan çıkartın.

 

Tepeleme yeşillik

 

Yemeğe başlamadan önce ilk olarak salatayı tercih edin. Ve tabağınıza o kadar çok salata besini koyun ki, diğerleri için midenizde de tabağınızda da yer kalmasın.

 

Zengin ama sağlıklı kahvaltı

 

Sabahın ilk öğünü hem sağlık hem diyet açısından korkunç önemli. Sabah ne yediğinizin bütün gününüzü etkilediğini unutmayın.

 

metre-zayif-diyet-430

 

Tartılardan kaçmayın

 

Kadınların birçoğu gerçeği görmemek için tartıya çıkmayı şiddetle reddederler. Ancak bunu yapmak sizi zayıflatmayacak, bunu unutmayın. Gerçek ile yüzleşmek ve bir an önce yol almak en mantıklısıdır.

 

Kilonuz kompleksiniz olmasın

 

Zayıf olmak her zaman sağlıklı olduğumuz anlamına gelmiyor. Fazla kilonuz varsa kendinizi asosyal bir hale getirip insanlardan kaçmaktansa, kendinizi sevmeyi ihmal etmeyerek sağlıklı kilonuza ulaşmak için çözüm üretmeniz en doğrusudur.

 

sebze-meyve-diyet-430

 

Dolana kadar değil, doyana kadar yiyin

 

Yavaş yemek doyduğunuzu anlamanızda yardımcı olacaktır. Hızla yediğimizde yediğimiz miktarı sınırlamak hem zordur, hem de birden şişkinlik hissederiz.

 

Tabağınızı doldururken seçici davranın

 

Eğer zengin bir sofradaysanız, en sevdiklerinizden çok az almak he çeşit yemenizi sağlar, hem az yemenizi.